Пишем на Српском о Животу

Здраво,
Зовем се Џастин и ја сам Американац пољског порекла и живим у Кокрантону са мојима радницима. Ја се радио у кући са мојима радницима и с радником. Они се радију за “Тач Стоун Солушанс” у Мидвилу. Мој радник је радио у кући. Ми радимо се. Ја иду у парк Рош” Рош парк је парк у Мидвилу. “Гигантски орао” је магазин у Мидвилу. Гигантски орао има Кока Колу Мексичку. Мексичка Кока Кола има шећер. Америчка кока кола има високо-фуриозни кукурузни сируп. Мексичка кока кола је добра. У Америци, имамо Мексичку Кока Колу са шећером. Ја волим да пијем Мексичку Кока Колу.

Мексичка Кока Кола и Мексички Спрајт су моја омиљена пића. Ја волим да пијем Мексичку Кока Колу или Кока Кола са Мексика. Боца Мексичке Коке Коле има шећер. Америчка Кока Кола нема шећера. Имам српски речник. Имам три српских речника. Имам украјински речник Енглеско-Украјински речник. Имам српскохрватско-енглески Енглеско-Српскохрватски речник Мортона Бенсона. Имам босанско-енглески енглеско-речник. Босански језик је интересни језик. Волим босански језик и српски језик.

Ја волим Америку. Ја волим да живим у Америци. Ја знам да срби не вољу Америку јер агресија нато-а. Неки Срби су вољи америку. Ја мрзим агресију НАТО-а над Србијом. Клинтонов акт агресије над Србијом је био акт кукавице. Ја не волим акт агресије над Србијом у 1999 године.

24 Марта 1999 године је био тужан дан. Наша стара пријатељица Америка је била наша НЕпријатељица. Бил Клинтон је кукавица! Ја нећу да пишем о НАТО-у. Ја нећу да пишем о ратовима у балкану. Ја нећу да пишем о етничку чишћењу или геноциду. Живела Србија! Хвала и Добар дан.

Ја хоћу да пишем о Србији. Србија је добра земља. Србија је хришћанска земља и православна земља. Неки људи у Америку кажу да “Америка је хришћанска земља.” Они су јужњачки. Јужне Државе у грађанском рату су били имају своју земљу. Моји рођаци су живи у Јужним Америчким Државама. Неки људи кажу да “Америка није хришћанска земља, или Америка је страна многих религија.” То је питање у Америци. То је питање дебата у Америци. Ја хоћу да путујем у Србију. Ја немам новца да путовати. Ја хоћу да путујем у Босни и Херцеговини. Ја хоћу да путујем у Хрватску. ЈА знам Хрватицу у Аустралији. Они се зови “Зора” Имам многих пријатеља у свету. Имам пријатељицу у Румунији. Имам пријатељице у Русији. Ја слушам Глас Русије на српском. Волим да слушам Гласу Русије. Глас Русије има радијским станицама у многим језицима. Глас Русије на енглеском је добар извор за дневник.

Ја хоћу да пишем више на српском.

Лаку ноћ и Ћао.

Џастин.

Ја сам захвалан за мојим пријатељем на Италки.

Хвала и Лаку Ноћ.

Имам питање. Зашто ли Бени зе учи српски језик?

About Justin Royek

I am a critic of Wikipedia that likes to remind people that there are other sources out there than Wikipedia and that knowledge isn't written by a bunch of anonymous nobodies on a blog dressed up as an encyclopedia that Wikipedia is. My name is Justin Royek and this is my personal blog/soapbox for different issues and many things relevant to my life. I am a polyglot that speaks about 10 languages. I am NOT Tim Doner or Benny Lewis or Christophe Clugston or any of those self-proclaimed "polyglots" on YouTube. I am my own blog. I am Justin Edward Royek. Patchman123 on Facebook and YouTube. I am Justin Royek. I AM A WRITER ON MANY ISSUES. I HAVE DECIDED TO CHANGE MY USERNAME ON THE BLOG.
This entry was posted in History, Personal, Social Commentary. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

